17 Ağustos 2009 Pazartesi

mimm mimmm=)

ENLERRR....İM




sevgili tuğbacım beni mimlemişti ama anca anca yazabildim maalesef.. neyse hemen geçeyim ama bu mimi yazarken düşündüm de hep en çok şunu severim filan denir ya ben pek fazla bir liste kategori yapmamışım şimdiye kadar aklımda...çok şaşırdım..!

1.en sevdiğim film.. amelie-esaretin bedeli-hababam sınıfı..2.en sevdiğim yönetmen:
Peter Jackson
Atıf Yılmaz
Tim Burton
Çağan Irmak


3.en sevdiğim kitap
(o kadar çok ki lütfen burada zikretmedğim canım kitaplarım alınmasın)
puslu kıtlar atlası
baba ve piç
ilahi komedya
orhan veli bütün şiirleri
bir idam mahkumunun son günü
taş bina ve diğerleri


4.en sevdiğim yazar
victor hugo
ihsan oktay anar
aslı erdoğan
cemil meriç
server tanilli
halil cibran

5. en sevdiğim ressam

salvador dali



6.en sevdiğim resim

hmm aslında bolca var
ama şu resme bitiyorum:

7. en sevdiğim fotoğraf sanatçısı:

ara güler

8. en sevdiğim fotoğraf
hmm ara gülerin hemen hemen tüm fotoğraflarını beğeniyorum..:
(ne yazık ki kimin çektiğini bilmediğimden alıntı yapamıyorum)


ve ve
enlerimm ..hıhımmm=)
YANN Tiersen'ın Amelie albümüne bayılrım...
nazım hikmetin şiirlerini okumaya bayılrım yüksek sesle bazen hem de
denizi çok sevdiğimdem hasretini seviyorum..
sonra sevgili tuba hatırlattı müşfik kenterden orhan veli şiirlerini dinlemeye bayılırım..
canım mp3 çalarımla yürüşüye çıkmayı
otobüsün cam kenarı koltuklarını
en sevdiğim anlarım gözlerimi kapatıp denizin karşısına geçip onu dinleyişim
bir de elimde sade kahveyle en en en çok....
bir de aklıma gelenleri söylüyorum.. Genco Erkal, Müşfik Kenter, Banu Avar, (hayatta olmasa da) Aziz Nesin, Fazıl Say, Sunay Akın, Ece Temelkuran... dönemimin en sevdiğim aydınları arasındadır.


hmm ben de kabul ederlerse maitas ve beenmayayı mimliyorum..

9 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

tatil bitmiş, yaramışta sanırsam :)

mor kedi dedi ki...

evvett bekriyaccımm.. =)

matias dedi ki...

gec kaldım mor..
baska bi sefere artık

beenmaya dedi ki...

efenim bu güzel mimide en kısa sürede yazmaya çalışacağımdır :))))

mor kedi dedi ki...

beklemedeyiz efenimm..=)

coffeé dedi ki...

amelie albümü sevilmez mi hiç değil mi, hele tanju okan'ın hasreti.. uzun zamandır yoktum.. çok keyifli oldu "en"lerin arasında dolaşmak :)

mor kedi dedi ki...

dimi.. bence de..
teşekkür ederim coffeécim seninki de öleydi inan ... =)

Adsız dedi ki...

Amélie.. Hayatımın filmi, nasıl sevilmez ki o film.. Hatta dün bir kez daha izledim :)

beenmaya dedi ki...

canım benim anca yazabildim nolur kusuruma bakma :((

http://beenmaya.blogspot.com/2010/01/en-yeni-mim.html