18 Temmuz 2020 Cumartesi

Hoşgeldim :)

O kadar uzun  zaman olmuş ki buradan ayrılalı.
Kendime kişisel web sitesi kurmuş ve birtakım daha ciddi yazıları oradan yazıyordum. (Gezi, kitap, film incelemeleri gibi.)

Onu bir süre askıya aldım, oraya da döneceğim. Ama bir süredir blog yazma isteği, hevesi o kadar arttı ki, yeniden bir blog, web günlüğü aramanın peşine düştüm. İçimdeki yazma hissinin karşısında duramaz oldum:)
Bu yazma durumu belki eskisi gibi olmayacak. Bir şeyler değişti, yazma hevesi de sanırım form değiştirdi, evrildi.
Twitter'da paylaşmak da dönemsel bir durumdu sanırım. Artık orada o kadar içten yazamıyorum. Paylaşmak pek içimden gelmiyor.
Ancak; yaşadıklarımı, hayatımı, izlediklerimi, okuduklarımı, bende uyanan bazı hisleri ve düşüncelerimi paylaşma, daha doğrusu bir yerlere kayıt altına alma arayışımın önüne geçmek istemiyorum artık. Bir sürü mecra ararken neden burası olmasın ki dedim sonra. Yeniden yuvaya dönüşümüme(!) bir "Hoşgeldin" mahiyetinde, kendi kendime Merhaba, demek istedim.

Merhaba Kendim.
Hoşgeldim :)


Hiç yorum yok: