14 Temmuz 2007 Cumartesi

esin(ilk- sonraki aşklar yenilen tırmıklardır kedilerden-son)


esin

"ilk ask kedi gibi sessizce yanasti''
diye yaziyor raula jamis
frida kahlo'yu anlattigi kitabinda

ben zaten süpheleniyordum
kedilerden
birini gördügümden beri
senin kucaginda

''sonraki asklar yenilen tirmiklardir kedilerden''
desem
sevgilisini soyup
tepeden tirnaga
bakan olur mu

ayip olur mu söylesem
ten bir büyü gibi
kendine çekti hep beni

sirtta gezinen dil
dildeki nem
çözülen saç
saçtaki koku

"son ask, kedi disleri arasindaki ten"
desem
bir esinti gibi
agzimin kiyisindan geçer misin

bir göktasinin tüyleri olsaydi sevgili
esin
adina
benzeyen
bir ses çikartirdi
dünyaya düserken

ama yine de
süpheliyim
yildizlari seyretme bahanesiyle
geceler
iikiser ikiser
dama çikan


akgun akova

not: türk edebiyatı bölümünden gelen bir hocamız adınızla başlayan adı sizin adınız olan ya da içinizden siz geçen kaç şiir biliyosunuz diye sormuştu...düşündüm bilmiyordum.. son sınıftaydık.. onun üzrerine yazılan gecikmiş bir yazı...

resim alıntı

Hiç yorum yok: