13 Ekim 2009 Salı

belle!!!!




şimdi ben notre dame de paris müzikalinden 2 şarkıyı çoook seviyorum biri "Belle" diğeri de "Tu Vas Me Detruire" içlerinden de en çok rahibin sesini severim.. nasıl bir inandırıştır o .. ama burda orjinal videolarını koymadım.. onlar ayrı güzel...
nerdeyse hergün dinlememe rağmen bu videoyu yeni keşfettim geçen gün...
nasıl hoşlar... hele ki Daniel (yine rahip(: )...!! ben hep sevdim gülünce gözleri kısılan insanları..ısınıveririm hemen ..çok doğal ve samimi gelir...bu video da öyle oldu benim için...
onca sene fransızca görüp hep ingilizceden daha az sevmiştim ve unutmaya yüz tutmuştur benim için hani birisi bişi sorsa kalırım öyle ama burda fransızcaya aşık oldum yeniden resmen tee yıllar önceki gibi... ama en çok istediğim fransada bu müzikale bu kadroyla tanık olmak.. ah allahım nasıl nasıl isterim...:/
keşke...
genelde pek yazmam bu tarz yazılar ama artık yazacağım sanırım...

10 yorum:

beenmaya dedi ki...

ya koymayın böyle şeyler ben seyredemiyorum dinleyemiyorum yaaa :(((

mor kedi dedi ki...

canım:(
youtube tan dolayı mı??

beenmaya dedi ki...

hadi onu aştık da
özel bir alman programı kullanıyoruz biz işyerinde
o nedenle pekçok şeyden eksik kalıyorum
neyseki bloglara girebiliyorum :))
gerçi evden bakabilirim ama
işyerinde bilgisayar başında olduğum için
eve gidince vaktimi farklı şeylere ayırmaya özen gösteriyorum...

mor kedi dedi ki...

anladım canum ..ben de dailymotian dan filan biyerden bulup koyucaktım senin üçün..:=

beenmaya dedi ki...

yok yok sen hiç yorma kendini ama istersen söyle benim için ben duyarım göremesem de :))

mor kedi dedi ki...

:))) oyy kaçma bak sonra demedi deme:)

beenmaya dedi ki...

kaçmam kaçmam :)))
ama dayanamayıp bende eşlik edersem sana artık kim kalır kim kaçar bilemem :))

mor kedi dedi ki...

haha.. işte o zaman süper olur:)
kaçan kaçsın kalan sağlar bizimdir der söler gideriz..:))

beenmaya dedi ki...

aynen öyle
bizi seven böyle sevsin beee :))

mor kedi dedi ki...

(: kesinlikleee....bence de..:))))