26 Nisan 2010 Pazartesi

sessizlik...

bu aralar okumaya verdim kendimi.... ders anlatmanın dışında bütün zamanlarımda okuyorum....
durmadan okuyorum okudukça okuyorum ne kadar çok şey yazılmışsa hepsini bilmek istiyorum sanki...
insana dair neler hissedilip yaşandıysa...

o yüzden sessizlerdeyim...
dinleniyorum sanki biraz bedenim deli gibi yorgunken zihnimi de boş bırakmıyorum...

bu sessizliği ne ya da kim bozacak bilmiyorum...
belki yine ben... muhtemelen yeni ben...


yazmayı özlüyorum...
ama bu ara okumayı her şeyden daha çok seviyorum...

uzun bir kahve arasındayım...

9 yorum:

C3Moi dedi ki...

Bizde okumayı seviyoruz biraz bizi de düşününün :P

beenmaya dedi ki...

uzun bir kahve arasındasın demek hımm kokusu buraya kadar geldi :)))

okumaksa eğer bahane harika denir buna ama arada ses et ve özletme kendini :))

Adsız dedi ki...

Uzun bir kahve aralarını özledim ne bileyim en çok yaptığım şeylerden ama artık yapacak zaman bulamadığım şeylerden biri bu ...

nox dedi ki...

okumak
yazmaktan
daha
güzel
.
yazmak özlenir mi,şaştım kaldım,mutlu kal

coffeé dedi ki...

bahar dinginliği galiba, ben de senin gibiyim şu sıra... yazmak istiyorum ama yazamıyorum satırların arasına dalmak daha güzel geliyor. bu arada sayfanın altındaki müzik listeni dinliyorum b üyük bir keyifle ;:)

mor kedi dedi ki...

@C3moi...:)aman efenim sizi düşünmez miyim ben :P çok yakında..:)

@beenmaya:sana kokular değil kahveler gelsin mayam bu sabah ilk kahveni baharın güneşiyle içmen dileğiyle niyeyse öyle geldi içimden...:)
özlenmek güzel ama özleemek de çok güzel...özledim bilee

mor kedi dedi ki...

@gece sorgulamaları: ara sıra yapmak gerekiyor dimi canım... en kısa zamanda kendine koca bir bardak dolusu kahveyle günün en güzel zamanında olman dileğiyle... ki ol..:) sevgiler kocaman...

mor kedi dedi ki...

@beyazmavi: özlenmez mi özlenir tabi.. sen de mutlu kal...

mor kedi dedi ki...

@coffee: aynen öyle coffeecim bahar yorgunluğu, bahar temizliği, göz, akıl,ruh temizliği... bünye kendisi için gerekli olan herşeyi biliyor...
her şeyin zamanı var iştee... evren...

sevindim müzikleri sevmene... en keyifli dinlemeler...
sevgilerr...:)