17 Ekim 2010 Pazar

günün şarkıları3

6 yorum:

gri kent sakini dedi ki...

malum şirket engeli nedeni ile şarkını görüntüleyemiyorum ama blog renklerini beğendim, alışalım mı şimdi bu gök rengine yoksa her an kararabilir mi göğümüz...

mor kedi dedi ki...

:)) o zaman şirketten çıkınca engeli aşıp hemen dinlemelisin şarkıları...
beğenmene sevindim... alış renklere kalıcıya benziyor, hava zaten karanlık bir de ben karartmayayım dimi göğümüzü...
ama söz vermiyorum artık tanıyorsun bloğun değişkenliği:)

gri kent sakini dedi ki...

tamam aşar engelleri dinlerim muhakkak:) alışırız bunada elbet, evet değişkenliği bildiğim için aslında alışasım yok birde önümüz kış blog yaprak sarısı olur gri olur siyah olur... ama içimizin göğü mavi kalsın hep...

mor kedi dedi ki...

dimi...
sarı gri siyah herşey gelebilir...
hazır buralarda rüzgar yaprakları götürüken...

ama ne güzel dedin içimizin göğü mavi kalsın...

ah o gök yok mu o ...!

gri kent sakini dedi ki...

öyle... gerçekle düşün arasında sıkışık yaşıyoruz... rengimiz hep dışardan görünen ama asıl renk içimizde... ben griyim kabul ediyorum artık rengimi,alıştımda... ama içimdeki göğün rengini başka tutuyorum hep... ara sıra yağmurlar yağsada gri mavi bir göğün altında yaşıyorum... blogun benim için adı gibi gerçek şimdi göğe bakma durağı gök mavisi renkte :)

mor kedi dedi ki...

öyle de kalıcak bance düşle gerçeğin arasında konuştukça geldiğimiz yer burası oluyor hep...

ben de sırasıyla tüm renkler oldum sanırım artık siyaha döndüm buna inandım...

işte göğe bakma durağı var da içimizdeki rengi mavi tutmaya çalışıyor... gerçek olması da güzel bu yönden dediğin gibi...
gök mavisi renk:)