23 Ekim 2010 Cumartesi

mış gibi


e-eee daha daha nasılsın neler yapıyosun?

-hiç birşey yapmıyorum... çok iyiym...her şey çok güzel
ben sadece hala nasıl yalan söylediğine bakıyorum hala ve hala şaşırıyorum bile bile bu kadar usta olmanı yediremiyorum...

hiç beklememiş-
hiç tanışmamış-
hiç konuşmamış-
hiç sevmemiş-
hiç sabretmemiş-
hiç yaşamamış-
hiç ağlamamış-
ız
gibi

sanki hiç bişi olmamış gibi
onca zaman geçmemiş gibi
 birlikte büyümemişiz gibi
o parkta hiç oturmamış
o kuşları besleyen biz değilmişiz gibi


ne tuhaf
dahası kötü
olmamış gibi nasıl yaşanır

değiştim
yoruldum

ve yarın eskişehire gidiyorum
o zamanın başladığı yere
cinayetin başladığı yere
zaman geri gelsin diye değil
daha çabuk geçsin
ileri sarsın diye değil
öylesine gidiyorum


sırf kendim için
öylesine de olsa...

7 yorum:

AyŞeGüL KuŞ dedi ki...

-mış gibi yapmak yıpratıyor ya bizi..

beenmaya dedi ki...

en kötüsü de işte unut-muş gibi yapmak değil mi unutmak diye birşeyin olmadığını bile bile...

mor kedi dedi ki...

kesinlikle...

U.E.T. dedi ki...

-mış gibi başlıklı bir yazı yazdığım gün bu başlıklı yazıyı okumam hoş olmadı :)itiraf ediyorum arkadaşlar önce o yazdı..

mor kedi dedi ki...

:))) aynı şeyleri yaşamamız düşünmemiz kötü mü... :)
burda kimse böyle bişi düşünmez ki zaten :)

U.E.T. dedi ki...

zaten farkettim ki anlamsız bi şekilde burdaki bütün insanların benim blogumu okuyormuş gibi davranmışım :) yine -mış gibi yapmışım yani. alışkanlık olmuş demek ki :)

mor kedi dedi ki...

haydaaaaaaa diyorum başka da bir şey demiyoruum...
öyle demek istemediğimi biliyosun...:))