6 Haziran 2007 Çarşamba

Gidiyorsun - Yağmur - Eskişehir....




Gidiyorsun
Beni bana bırakıp ayrılığa katlanıp
Biliyorum
Sen de benim gibi ayrılığa katlanıp
Artık bir derin sızıdır
Bize bizden gelen kalan
İçimizde saklanan
Artık bir ömür boyudur
Seni bana çağıran kalbimin kuytusundan
Gece yarıları
Sokak lambaları
Penceremde meraklı rüzgar
Okul çocukları
Pür telaş insanlar
Hiç birşey olmamış gibi
Oysa içimden kopğan bir sen değilsin
Umutlarım, anılarım, inançlarım var
Kendime gülümseyen bir halim olsa da
İçin için akan gözyaşlarım var
Gidiyorsun
Beni bana bırakıp ayrılığa katlanıp




Yağmur yağıyor şu an, dünyanın bir kentinde, eskişehirdeki bir evin balkonuna, seyrediyorum elimde sıcak bitki çayımla... daha yeni birini yolcu ettiyseniz öle ardından deli gibi yağan yağmuru izlemek iyi gelir insana hele fonda fikret kızılok akıyorsa inceden...


Yağmur dindi, Dünya kucağımda, fonda hala fikret kızılok ve toprak kokusu bir de gidenler gelse dana ne istenir ki !

2 yorum:

-kö- dedi ki...

gitme, sonbahar oluyorum, sonrası hiç

mor kedi dedi ki...

gitti.. haziran da kış oldu, sonbahar dolu.. baharın ortasında zemheri oldu...sonrası hiç...