25 Mayıs 2007 Cuma

her şey değişir hayatta....




Bugün ödewi teslim etmeye ittim blok kaldı üç ödew:( neyse bu da bişi.yolda moralim bozuldu dünkü bi olaya zaten sabah uyudum, sabah uyandım.zar zor yetiştirdm ödewi ama hocayı bulamadım,kapısından attım not yazıp.sonra çıktım yürüdüm yürüdüm malum bugün beniim k günüm aldım penguenimi k mı bindim otobüse oturdum.bir zamanlar çalıyodu mp3 çalarımda tam o srada eski yurdumun önünden geçti otobüs(farklı bi otobüse binmişim farketmeden)masal olur yaşananlar diyodu şarkı bana hiç konuşmadan. hiç konuşmadan yurda baktımm neler yaşamıştım burda .şu bahçede.şu telefon kulubesinde.şu bankta. kar topu savaşımız hepsi gözmün önnden geçti bir bir...nasıl da geçiyor zaman . eski aşklar rüyalarda yaşar mı gerçekten?...sonra pakize barıştanın yazısına takıldı gözlerim.sanki bugün hisstiklerimi anlatıyodu.boğazıma bişi takıldı,çözemedim.... şöyle diyordu yazı: Şöyle bir bakın geriye: "Aşık olduğunuz ,güvendiğini, farklı değerler biçtiğiniz nice insan tanıdıkça birer birer inmediler mi onları çıkarttığınız basamaklardan.O halde nereden biliyorsunuz başkalarının "put"laştırdıklarının durdukları yeri hakettiklerini.


Herşey değişir hayatta yalnızca buna inanın ve Senaca'nın yaptığı gibi hiçbir şeye sıkı sıkı sarılmayın.Onun söylediği gibi ' Kaderin size bahşettiği şeylere belli bie mesafede durun ki,istediği zaman onları rahatça alsın hayat, sizden koparmasın...' "




Çok zor, çok zor ....sımsıkı sarılmaşken elimizdekilere bunu yapmak zor biliyorum.Ama hayat öyle istiyorsa fazla bir seçenek yok.Bu kadar mı uyar insanın ruh hali ile karşılaştığı bir yazı....




Boğazıma hala bişi takılı çözemiyorum......

Hiç yorum yok: