11 Aralık 2009 Cuma

değişim

blogta yeni bir düzenlemeye gidiyorum.Bundan böyle alıntı yapmamaya yalnızca kendi yazılarımı yazmaya karar verdim.. olanları sildim..yani ne edebiyat sitesi ne haber sitesi olsun istiyorum tabi yorum ve eleştiri her zaman olucak.Belki zamanla adını da değiştiririm.Fotoğrafları filan da değiştiricem bana ait olanları koyucam ama ona daha zaman var sanırm boyut filan küçültmem gerek.Artık bakalım:)
Birkaç istisna olacak sadece...
bir de şu kopyalama işine yardım isticem bilen varsa. sağ tıklayıp kopyala yazısı çıkmaması için ne yapmak gerek bir bilen yardımcı olursa sevinirim.

5 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Morkedi,
Şablonu düzenle sayfanızdan HTML kodları içerisinde Headerin üstüne şu kodları aynen kopyalayın. Ama unutmayın ki bu işlem acemileri engellemek içindir diğer kesim kullanıcıları maalesef engelleyemiyoruz.
Sağ Kliği Yasaklama kodlarını Burdan gönderemedim zira kodları kabul etmedi, sayfama yazıyorum ordan alabilirsiniz.
Saygılarımla

beenmaya dedi ki...

ne güzel olmuş burası böyle ne güzel :)))

morkedi dedi ki...

mayaamm beğendiğine sevindim bakalım baya değişti bikaç bişi gitti güzel oldu umarım:)

morkedi dedi ki...

sayın haykırış çok teşekkür ederim bakıyorum hemen..
saygılarımla...

beyazmavi dedi ki...

unutmadan, sağ tıklamayı vs engelelyip kopyalamayı engellerken yorum yaz kısmının tıklanmasını engellememek gerek..örneğin bende yazının başlığı tıklanınca yorum ondan sonra yapılıyor...herneyse..kolay gelsin