8 Aralık 2009 Salı

Rüyamda Uçan Bir Balık





Rüyamda bir uçan balık olduğumu gördüm…
Denizin en derininden gidip gökyüzüne bile yaklaşan uçan balık
Hem uçan
Hem balık
Kristal gibi deniz
Yıldız gibi
Parlak deniz
Yanımdan geçenler vardı
Yanımdan hızla uçanlar
Hızla yüzenler
Ben
Sakin

Mavinin bokunu çıkartırcasına bir mavi
Sonsuz
Dipsiz
Rüyamda uçan balıktım
Kanatlarım puldan
Kanatlarım parlak
Kanatlarım yaşamdan
Kaç mavi görebiliyorsan hayalinde
O kadar mavi
Hatta göremediklerin bile
Rüya
İşte

Yaşamak yani
Yaşamak için yaşamak
İçim dışım köpük köpük
Beyaz
İçim dışım bulut bulut
Mavi

Bu kadar sis ve pus varken penceremden
Siyah en sevdiğim renkken
Yüzlerce gölge varken peşimde
Denizin sesi çağırmakta
Rüyamda                                                  
Kısa
Acısız
Hepsi yazdığım süreden daha az
Hissettiklerim
Rüya
Mavi
Ve
Beyaz
Rüyamda uçan bir balıktım
Hem uçan
Hem balık
Seyreden denizi
Ve âlemi
Işıl ışıl bakarak

Rüyamda
Uçan
Bir
Balık
Tım

Bir an sustu acıyan yerlerim
Kesiklerim geçti
Yalnızca an

Sonra
Açtım gözlerimi
Rüya
Bitti







görsel: deviantart

Hiç yorum yok: