9 Mayıs 2007 Çarşamba

böyle başlamak istemezdim..hiç...

Merhaba blog.Hoşgeldin.Ben de hoşgeldim.Neyse işte bu kadar, artık burdayız.Böyle başlamak gerçekten istemezdim ama bugünkü ruh halim daha doğrusu son 1 aylık ruh durumum ancak buna müsait.İdare ediceksin artık blog bir süre, malum son sınıf olmak feci bişi.İnsanın başından pek güzel bişiler geçmiyor bu dönem.Sınavlar,ödevler,sunumlar,erken kalkmalar ve yine ödevler yine sınavlar yine sunumlar....Ve niçin bu uğraş bilmiyorum(!)
Attım listeye 4 şarkı.Bak baştan söyledim bu gün öle çıztak çıztak halim yok(hoş çok sık olmuyo ya neyse).Hıh ne diyoduk.Şöle sağlam parçalar Anathema mesela : flying,parisienne moonlight,on last goodbye ardınan da jacques brel: ne me guitte pas.Nasıl ama ? Evet aklımla zorum var blog ve hatta bu şarkılarla bu gece sabaha kadar çalıp kafayı bulma niyetimdeyim.Anathemanın ciğerlerime kadar girmesini istiyorum bu gece.Kalbimin mengeneye sıkıştırılması,damarlarıma kadar acıyı hissetmek istiyorum hiç öle mozaşist falan deme bana dedim ya böyle başlamak istemezdim ama bağırıyorum avazım çıktığı kadar:

Somehow I knew you would leave me this way
Somehow I knew you could never stay
And in the early morning light
After a silent peaceful night
You took my heart away
I wish you could have stayed


Tekrar başa,tekrar başa bu sefer de :
...and it feels like I'm flying above you / dream that I'm dying to find the truthn / seems like your trying to bring me down / back down to earth ,back down to earth....

Bunlar akla zarar blog yaa:)...
Ben bunları düşünürken biralarını yudumluyorlar salonda arkadaşlar.Ne dersin katılsam mı onlara .Yarın ki sunum için iyi gelir mi acaba ?

Hiç yorum yok: